Avrupa Birliği Erasmus Programları kapsamında (hareketlilik projeleri hariç) 2019 ve 2020 yıllarında 41 proje başvurusundan 17’si fonlanmış, üniversitemizin aldığı fon miktarı 634.305 € olmuştur. 2021-2027 döneminde 113 ulusal proje başvurusundan 16 proje, 15 merkezi proje başvurusundan 3 proje fonlanmıştır. Toplam 801.442 € üniversitemize fon kazandırılmıştır.
Başvuru Alanı |
Başvuru Yılı |
Başvuru Durumu |
Başvuran Kurum | Bölüm | Proje Yürütücüsü | Proje Adı |
Sözleşme No |
KA203 | 2019 | Yürütücü | H.Ü | Tıp Fakültesi Üroloji |
Emre Huri | School of Modern Technology: European Technology-Based Curriculum in Urology |
2020-1-TR01-KA203-093898 |
KA203 | 2019 | Yürütücü | H.Ü | Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğ. |
Ahmet İlhan Şen | Developing an Out-of-School Learning Cirriculum for Teacher Education Programs |
2019-1-TR01-KA203-074692 |
KA203 | 2019 | Ortak | University of Zagreb | Fen Fakültesi Topoloji A.B.D. |
Selma Özçağ | Teaching mathematics in STEM context for STEM students | 2019-1-HR01-KA203-060804 |
KA201 | 2019 | Ortak | MEB Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Gen.Müd. |
Güzel Sanatlar Fakültesi İç Mimarlık |
Ayşen Özkan | Designing Future Innovative Learning Spaces | 2019-1-TR01-KA201-076567 |
KA201 | 2019 | Ortak | Veksttorget AS Norveç |
Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Dan. |
Arif Özer | Familiy Involvement in Children's early education and care | 2019-1-NO01-KA201-060249 |
KA202 | 2019 | Yürütücü | - | Hacettepe Ankara Sanayi Odası 1. OSB Meslek Yüksekokulu |
Şener Karabulut | Giving A Voice to Deaf People in Mental Sector | 2019-1-TR01-KA202-076675 |
KA226 | 2020 | Yürütücü | Eğitim Fakültesi | İngiliz Dili Eğt. | Ufuk Balaman | Digitizing pedagogical task design for interactional competence |
2020-1-TR01-KA226-HE-098066 |
KA226 | 2020 | Ortak | Ankara Sanayi Odası | 1. OSB M.Y.O | Musa Bilgin | Digital Training in VET | 2020-1-TR01-KA226-VET-098323 |
KA202 | 2020 | Ortak | Ankara Sanayi Odası | 1. OSB M.Y.O | Murat KADEMLİ | Innovative and smart maintenance in solar energy systems |
2020-1-TR01-KA202-093257 |
KA203 | 2020 | Ortak | Iscte – Instituto Universitário de Lisboa |
Sosyal Hizmet Böl. | Reyhan Atasü Topçuoğlu |
Innovation in Humanitarian Response | 2020-1-PT01-KA203-078796 |
KA201 | 2020 | Ortak | Gazi Üniversitesi | Okul öncesi eğ | Arif Yılmaz | Right Decisions for Effective Education-Strenghten Education for All Children! (DECIDE RIGHT) |
2020-1-TR01-KA201-094196 |
KA201 | 2020 | Ortak | Faruk Nafiz Çamlıbel Anadolu Lisesi | Sosyal Hizmet Böl. | Yasemin Özkan | Her Çocuk Özeldir | 2020-1-TR01-KA201-092993 |
KA203 | 2020 | Ortak | Gazi Üniversitesi | Aile SağlığıA.B.D | Hilal Özcebe | Development and Integration of Health Literacy Education with Innovative Methods in Medical Curricula Across Europe” |
2020-1-TR01-KA203-094329 |
KA202 | 2020 | Yürütücü | - | FTR | İrem Düzgün | Mental well-being and health training for carers of people with disabilities and elderly people |
2020-1-TR01-KA202-092581 |
KA201 | 2020 | Ortak | Kaposvar University | BÖTE | Selay Arkün Kocadere | STEAM-BOX: Courses, Tools, Resources for Teachers | 2020-1- HU01-KA201-078743 |
KA201 | 2020 | Ortak | UC Limburg | BÖTE | Selay Arkün Kocadere | GATE: On the Way to Gamify Your Teaching | 2020-1-BE02-KA201-074681 |
KA202 | 2020 | Ortak | Arkas Bilim ve Sanat Merkezi |
BÖTE | Hatice Çıralı Sarıca | Emotions and robotics: A study across different cultures, educational systems and populations |
2020-1-TR01-KA201-094326 |
KA220 | 2021 | Yürütücü | - | 1. OSB M.Y.O | Şener Karabulut | Machinery Safety In VET | 2021-1-TR01-KA220-VET-000028057 |
KA220/ SCH | 2021 | Ortak | Fransa | BÖTE | Selay Arkün Kocadere | Peace education as a tool for effective conflict management in secondary schools | 2021-1-FR01-KA220-SCH-000023638 |
KA220/ ADU | 2021 | Ortak | UC Limburg | BÖTE | Selay Arkün Kocadere | E-skills for e-citizens: Effective access to e-Services | 2021-1-BE02-KA220-ADU-000033454 |
KA220/HED | 2021 | Ortak | Politecnico Porto | BÖTE | Selay Arkün Kocadere | MATH-Digger: MATHematics digital escape rooms | 2021-1-PT01-KA220-HED-000032234 |
EACEA-38-2019-1 | 28-Feb-21 | Ortak | PADAGOGISCHE HOCHSCHULE FREIBURG | Eğitim Fak. | Gültekin Çakmakcı | Perspectives for Lifelong STEM Teaching - Career Guidance, Collaborative Practice and Competence Development | 626139 |
EAC-A02-2019-SPO | 01-Jan-21 | Ortak | USMA PADOVA ASD | Spor Bil. Fak. | Ali Haydar Demirler Pınar Avşar |
RIGHTS Respect Is the Goal, Hate speech Threatens Sport integrity | 622308 |
KA220-SCH - | 2022 | Ortak | MEB | BÖTE | Arif Altun | Okul Gelişimi için Etkili Dijital Okul Öz Değerlendirmesi (Digital Effective School Self-Assessment for Sustainable School Improvement) |
2022-1-TR01-KA220-SCH-000087735 |
KA220-HED - | 2022 | Ortak | University of Zagreb Unizg |
Selma Özçağ | Girls go STEM | 2022-1-HR01-KA220-HED-000085120 | |
KA220-HED - | 2022 | Ortak | EDC Paris Business Shool |
Selay Arkün Kocadere | Gameup: Promoting entrepreneurial mindset in European universities | 2022-1-FR01-KA220-HED-000085573 | |
KA220-YOU | 2022 | Yürütücü | - | Tıp Fakültesi Üroloji |
İlkan Tatar (sonradan maille haber verdi) |
European Youth 3D Anatomical Modeling Platform | 2021-2-TR01-KA220-YOU-000050468 |
KA220-VET | 2022 | Yürütücü | - | Eğitim Fak. Eğitim Bilimleri Böl. |
Şefika Şule Erçetin | Sürdürülebilir Yaşam Sürdürülebilir Mesleki Eğitim (Sustainable Life Sustainable Vocational Education) |
2022-1-TR01-KA220-VET-000089679 |
ERASMUS-EDU-2021-PEX-TEACH-ACA | 01-Jun-22 | Ortak | PADAGOGISCHE HOCHSCHULE FREIBURG | Eğitim Fak. | Gültekin Çakmakcı | ICSE Academy - European collaboration and mobility in professional development of pre- and in-service STEM teachers (acronym:proSTEM) | 101052670 |
ERASMUS-EDU-2021-PEX-TEACH-ACA | 03-Jun-22 | Ortak | NORGES IDRETTSHOGSKOLE | Spor Bil. Fak. | Deniz Hünük | Developing physical education teacher academy to strengthen the quality and attractiveness of the physical education teaching profession for positive youth health outcomes (PhysEd-Academy) | 101056095 |
KA220-SCH | 2023 | Ortak | Erzincan Binali Yıldırım | STL | İpek Derman | Would you mind-set? | 2023-1-TR01-KA220-SCH-000155031 |
ERASMUS-EDU-2022-VIRT-EXCH | 01-Jul-23 | Ortak | LULEA TEKNISKA UNIVERSITET | Spor Bil. Fak. | Özgür Yaşar Akyar | Green Gaming - developing soft and digital skills through game-based approach to address 21st century challenges | 101111953 |
KA220-VET | 2023 | Ortak | TUSAŞ-Turkish Aerospace Industries TAI | ASO 1. OSB MYO. | Şener Karabulut | Hybrid training practices in technical drawing teaching |